مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 22:222022-07-19حوادث

ماجرای قطع انگشتان یک زن با قمه جوان افیونی!


حکم قصاص جوان 19 ساله معتادی که در جریان یک حادثه وحشتناک، انگشتان دست زنی را با قمه قطع کرده بود، در حالی به تایید قضات دیوان عالی کشور رسید که مجرم مخوف به تحمل دو سال زندان (اشد مجازات طبق قانون کاهش مجازات حبس تعزیری) و پرداخت دیه محکوم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ظهر هجدهم آبان سال 99، فردین جوان معتادی که گاهی یکی از بستگانش را مجبور به پرداخت پول می کرد، بار دیگر به سراغ زنی از اقوامش رفت که آن روز در منزل روستایی تنها بود.

این جوان 19 ساله اگرچه سابقه کیفری نداشت اما با چهره ای آلوده به مواد افیونی قدم به درون خانه ای گذاشت که فکر نمی کرد بدون دریافت پول از آن جا خارج شود.

وقتی فردین خواسته اش را بیان کرد با پاسخ منفی سحر روبه رو شد.

او که همسرش در منزل حضور نداشت به او گفت: فعلا پولی در بساط ندارد! ولی فردین که انتظار این پاسخ را نداشت، با چهره ای برافروخته و عصبانی بر دریافت پول اصرار کرد چرا که قبلا نیز با همین شگرد از او پول گرفته بود! ولی این بار ماجرا به گونه ای دیگر رقم خورد.

فردین که شاید تحت تاثیر خماری ناشی از استعمال مواد مخدر قرار داشت ناگهان قمه ترسناکی را به دست گرفت و به سوی زن جوان حمله ور شد.

او که به قول معروف خون جلوی چشمانش را گرفته بود! بی رحمانه ضربات وحشتناک قمه را روانه پیکر زن جوان کرد و همانند تبری که بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قطع انگشتان یک زن با قمه جوان افیونی!

ماجرای قطع انگشتان یک زن با قمه جوان افیونی!