مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 18:322022-07-19اقتصادي

افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در اهواز


مراکز تجمیعی واکسیناسیون برای فعالیت در روزهای تعطیل و دو نوبت صبح و عصر، به کمک مراکز خدمات جامع سلامت اهواز خواهند شتافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، امرالله مردانی دبیر شورای سلامت اهواز، اظهار کرد: باتوجه به افزایش میزان مراجعه شهروندان برای تزریق و تکمیل روند واکسیناسیون خود در برابر کروناویروس، از فردا تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون این کلانشهر برای خدمات دهی در دو نوبت صبح و عصر، همچنین روز های تعطیل افزایش خواهند یافت.

 مردانی گفت: علاوه بر این، تمام مراکز خدمات جامع سلامت حوزه های شرق و غرب این شهرستان در نوبت صبح، واکسیناسیون عمومی در برابر کووید 19 را انجام می دهند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز، نشانی و ساعت کاری مراکز تجمیعی و مراکز خدمات جامع سلامت مناطق شرق و غرب اهواز به عنوان مجری برنامه واکسیناسیون عمومی در برابر کرونا ویروس را اعلام کرد.

شهروندان ساکن در منطقه شرق اهواز می توانند با مراجعه به مراکز زیر برای تزریق واکسن خود اقدام کنند:   همچنین شهروندان ساکن در منطقه غرب شهرستان اهواز، با مراجعه به مراکز جدول زیر می توانند مراحل تزریق واکسن خود را تکمیل کنند.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در اهواز

افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در اهواز