مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 18:122022-07-19سياسي

روایت رییس سازمان بسیج مداحان از علمی شدن آموزش مداحی


رییس سازمان بسیج مداحان با اشاره به برنامه این سازمان برای تربیت و توانمندسازی مداحان تراز انقلاب طی فرآیند 5 و 10 ساله گفت: «دانشگاه انقلاب اسلامی را مهد پرورش مداحان تراز انقلاب می کنیم.

- رییس سازمان بسیج مداحان کشور در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران توانا، با اشاره به راه اندازی رشته های ویژه مداحی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی گفت: افق کاری سازمان بسیج مداحان و هیات های مذهب کشور بر اساس سند اعتلای 10 ساله بسیج، تربیت و توانمندسازی مداحان تراز انقلاب طی فرآیند 5 و 10 ساله است.

بنابراین قصد داریم از دل نوجوانان حسینی و نوگلان زینبی نیروهایی را تربیت و توانمندسازی کرده و به جامعه معرفی کنیم تا بتوانیم طی سال های آتی، مجموعه عظیمی از مداحان انقلابی و تراز انقلاب اسلامی در حوزه ستایشگری داشته باشیم.

یوسف ارجونی در ادامه به برنامه این سازمان برای توانمندسازی مدیران هیات های مذهبی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: توانمندسازی مدیران هیات های مذهبی با هدف حضور این هیئات در عرصه های مختلف مورد نیاز نظام و انقلاب، تقویت آنها برای ارائه خدمات مؤمنانه به مردم و فعالیت های مستمر در مناسبت های مذهبی در طول سال انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت رییس سازمان بسیج مداحان از علمی شدن آموزش مداحی

روایت رییس سازمان بسیج مداحان از علمی شدن آموزش مداحی