مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 16:122022-07-19پزشكي

فعالیت محدود استخرهای مشهد در شرایط زرد کرونایی


در شرایط زرد کرونایی استخرهای شنا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ظرفیت محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزری فارس از مشهد به نقل از وبدا، سید جواد حسینی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، منعی برای فعالیت استخرها و مجموعه های آبی با ظرفیت محدود و به شرط رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مناطق دارای وضعیت زرد کرونایی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشهد و 18 شهرستان دیگر خراسان رضوی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، بیان کرد: فعالیت استخرهای عمومی شنا با ظرفیت 4 مترمربع به ازای هر نفر سطح آبی و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی بلامانع است.

بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: بنابراین استخرهای سرپوشیده با رعایت فاصله مجاز مطابق با دستورالعمل وزارت بهداشت و با 50 درصد ظرفیت اجازه فعالیت دارند.

حسینی گفت: در شرایط کنونی رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، اطمینان از سلامت آب، رعایت فرآیند گندزدایی و تصفیه آب، گندزدایی سطوح و رعایت موازین بهداشت محیط مکان در استخرها مورد تاکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت محدود استخرهای مشهد در شرایط زرد کرونایی

فعالیت محدود استخرهای مشهد در شرایط زرد کرونایی