مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 15:472022-07-19اجتماعي

محققان: نیمی از والدین از مضرات نمایشگرها برای چشم کودکان بی اطلاع هستند


مطالعات نشان می دهد در طول همه گیری، میلیون ها دانش آموز مجبور شدند به یادگیری از راه دور روی بیاورند و به همین دلیل زمان استفاده از صفحه نمایش در میان دانش آموزان در میان تمام گروه های سنی افزایش یافته است.

- مطالعات نشان می دهد در طول همه گیری، میلیون ها دانش آموز مجبور شدند به یادگیری از راه دور روی بیاورند و به همین دلیل زمان استفاده از صفحه نمایش در میان دانش آموزان در میان تمام گروه های سنی افزایش یافته است.

به نظر می رسد این پدیده همچنین باعث افزایش بدتر شدن وضعیت بینایی کودکان شده است.

محققان دانشگاه میشیگان در مطالعه اخیرشان بر اساس داده های یک نظرسنجی جدید اظهار کردند، نیمی از والدین نسبت به اینکه تا چه حد تماشای صفحه نمایش می تواند به بینایی فرزندانشان آسیب برساند، بی اطلاع هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محققان دانشگاه میشیگان اظهار کردند والدین نباید اقدامات ساده ای مانند استفاده از عینک های مسدود کننده نور آبی و وادار کردن فرزندانشان به بازی بیشتر در فضای باز برای محافظت از بینایی کودکان را نادیده بگیرند.

مطالعات نشان می دهد گذراندن ساعت های طولانی برای کار با گوشی های هوشمند، تبلت ها و سایر دستگاه های دیجیتال و زمان کمتری در خارج از منزل برای کودکان مضر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محققان: نیمی از والدین از مضرات نمایشگرها برای چشم کودکان بی اطلاع هستند

محققان: نیمی از والدین از مضرات نمایشگرها برای چشم کودکان بی اطلاع هستند