مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 15:172022-07-19حوادث

قرص فروشان غیرمجاز در ممسنی دستگیر شدند


فرمانده انتظامی ممسنی از دستگیری 2 نفر و کشف 65 هزار و 850 عدد قرص غیرمجاز در این شهرستان خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ممسنی، سرهنگ محمد نیکبخت در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای پاسخگویی به خواسته های شهروندان مبنی بر برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، ماموران پلیس امنیت عمومی مطلع شدند دو نفر در یکی از محله های این شهرستان در حال خرید و فروش قرص های غیرمجاز هستند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه مأموران با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص دو نفر را دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از منازل آنان 65 هزار و 850 عدد قرص غیرمجاز از نوع ترامادول ، سقط جنین ، بوپرنورفین و یک دستگاه پلم ب بطری های حاوی دارو کشف شد.

فرمانده انتظامی ممسنی با اشاره به اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: ماموران انتظامی این شهرستان با اشراف اطلاعاتی و حضور شبانه روزی در نقاط جرم خیز، اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را نمی ده ن د و قاطعانه با آنان برخورد خواهند کرد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با 20 فقره سرقت در شیراز فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری یک سارق و کشف 20 فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرص فروشان غیرمجاز در ممسنی دستگیر شدند

قرص فروشان غیرمجاز در ممسنی دستگیر شدند