مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 10:322022-07-19اقتصادي

یک هکتار از حریم رودخانه قره آغاج آزادسازی شد


مدیر منابع آب شهرستان قیروکارزین از آزادسازی یک هکتار از بستر و حریم رودخانه قره آغاج در محدوده تنگ کارزین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قیر و کارزین، فتحی با اعلام این خبر، اظهار کرد: امسال بر اساس اولویت های مختلف، عملیات آزادسازی بستر و حریم رودخانه قره آغاج به طور جدی ادامه خواهد داشت.

او گفت: از تمام اشخاص حقیقی و حقوقی درخواست می شود برای جلوگیری از هرگونه ضرر و زیان در خصوص موارد واقع شده در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل ها قبل از هرگونه اقدام، با مراجعه به امور منابع آب شهرستان قیروکارزین برای مشخص شدن بستر و حریم قانونی به صورت دقیق استعلام کنند.

فتحی بیان کرد: به استناد تبصره 3 و 4 ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب هرگونه ایجاد باغ و ساخت و ساز در بستر و حرایم کمی و کیفی رودخانه ها ممنوع است و امور آب براساس وظایف حاکمیتی که برعهده دارد نسبت به برخورد با متخلفان و قلع و قمع باغ ها، اعیانی های ایجاد شده در حریم بستر رودخانه قره آغاج اقدام می کند.

او اظهار کرد: با دستور قضایی آزادسازی بستر و حریم رودخانه قره آغاج در محدوده تنگ کارزین به میزان یک هکتار انجام و اعاده وضع به سابق شد.

فتحی افزود: این اقدام در راستای اجرای قانون و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه ها و همچنین پیشگیری از بروز خسارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هکتار از حریم رودخانه قره آغاج آزادسازی شد

یک هکتار از حریم رودخانه قره آغاج آزادسازی شد