مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 10:022022-07-19ورزشي

برگزاری جشنواره ماهیگیری در قطب گردشگری شرق تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با اشاره به آغاز برنامه های اوقات فراغت ویژه کودکان و نوجوانان همزمان با تابستان 1401 گفت: - شهردار منطقه 13 از برگزاری جشنواره ماهیگیری همراه با برنامه های شاد و متنوع آموزشی، فرهنگی و ورزشی در برکه بوستان جنگلی سرخه حصار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با اشاره به آغاز برنامه های اوقات فراغت ویژه کودکان و نوجوانان همزمان با تابستان 1401 گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام دهه ولایت و امامت، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه اقدام به برگزاری جشنواره ماهیگیری در برکه قطب گردشگری شرق تهران واقع در درب سوم کرده است.

به گفته او این جشنواره ویژه کودکان و نوجوانان و با هدف غنی سازی اوقات فراغت تدارک دیده شده و با اجرای برنامه های شاد و متنوع آموزشی، فرهنگی و ورزشی همراه است.

شهردار منطقه13 با اشاره به اهتمام منطقه13 برای افزایش نشاط اجتماعی با غنی سازی اوقات فراغت خاطر نشان کرد: مسائل فراغتی یکی از نیاز های مهم نوجوانان و جوانان است و آینده یک کشور را جوانان کارآزموده می سازد به همین دلیل استفاده از اوقات فراغت به منظور فن آموزی به جوانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره ماهیگیری در قطب گردشگری شرق تهران

برگزاری جشنواره ماهیگیری در قطب گردشگری شرق تهران