مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 09:322022-07-19اقتصادي

معوقات پرداخت بیمه تامین اجتماعی به مراکز فیزیوتراپی 8 ماهه شد


معوقات پرداخت بیمه تامین اجتماعی به مراکز فیزیوتراپی در سطح کشور بیش از هشت ماه است.

- احمد موذن زاده، رییس انجمن فیزیوتراپی ایران در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره معوقات پرداخت بیمه تامین اجتماعی به مراکز فیزیوتراپی ،گفت: بر اساس قانون، 60 درصد مطالبات موسسات پزشکی به محض ارایه صورت حساب و الباقی ظرف مدت دو ماه باید تسویه شود؛ در حالی که میزان تاخیر پرداخت و معوقات سازمان تامین اجتماعی بیش از هشت ماه است.

موذن زاده ابراز کرد: خوشبختانه سازمانهای بیمه گر پایه دیگر مانند بیمه سلامت و بیمه نیروهای مسلح (ساخد) پرداختهای خود را به روز نزدیک کرده اند که از رویکرد مسئولان  این بیمه ها سپاسگزاریم.

رییس انجمن فیزیوتراپی ایران بیان داشت: پرداختی برخی بیمه های تکمیلی نیز با تاخیر و کسورات زیاد است که مورد اعتراض ماست مانند بیمه آتیه سازان حافظ و بیمه دی که این رویه عملا خدمت رسانی مطلوب به بیمه شدگان را دچار چالش کرده است.

موذن زاده افزود: معضل دیگر اقدامات غیرقانونی سندیکای بیمه های تکمیلی در شکستن تعرفه های قانونی مصوب هیات دولت برای بخش خصوصی است که با دامپینگ و کاهش غیرقانونی تعرفه های مصوب گردش اقتصادی موسسات پزشکی را مختل کرده و در آستانه ورشکستگی قرار داده اند و انجمنهای مختلف رشته های پزشکی نسبت به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معوقات پرداخت بیمه تامین اجتماعی به مراکز فیزیوتراپی 8 ماهه شد

معوقات پرداخت بیمه تامین اجتماعی به مراکز فیزیوتراپی 8 ماهه شد