مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 08:472022-07-19اقتصادي

تمدید استمهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده استان ایلام به مدت 3 سال


استاندار ایلام از استمهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده استان از خشکسالی به مدت 3 سال خبر داد و گفت: از مبلغ 25 هزار میلیارد ریال، مبلغ 1600 میلیارد ریال سهم استان ایلام است.

- بهرام نیا استاندار ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از بانک های عامل خواست تا سریع تر در خصوص جذب مبلغ سهم استان در قالب امهال بند خ ماده 33 قانون برنامه ششم توسعه را طبق مصوبه هیات وزیران و ابلاغیه معاون رییس جمهور و ریاست سازمان برنامه بودجه کشور و بانک مرکزی را اجرا کند تا کشاورزان استان از امهال سه ساله وام دریافتی خود بهره مند شوند.

وی افزود: از مبلغ 25 هزار میلیارد ریال، مبلغ 1600 میلیارد ریال سهم استان ایلام است و بانک های عامل استان موظف شدند ضمن بخشودگی سود، کارمزد و جرائم تسهیلات دریافتی خسارت دیدگان بخش کشاورزی که در سال 1400-1399 دچار خشکسالی شده اند و سر رسید قسط آنان در سال 1400 است، اصل تسهیلات دریافتی را در صورت درخواست متقاضی تا حداکثر سه سال امهال کند.

استاندار ایلام از استمهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده استان از خشک سالی به مدت 3 سال خبرداد و عنوان کرد: هیات وزیران پیرو مصوبه پیشین خود و به منظور تسریع در بازتوانی معیشتی خسارت دیدگان ناشی از خشکسالی، با تمدید سر رسید اقساط تسهیلات کشاورزان خسارت دیده که سر رسید اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید استمهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده استان ایلام به مدت 3 سال

تمدید استمهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده استان ایلام به مدت 3 سال