مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 08:322022-07-19سياسي

آب برخی از محلات کرمانشاه فردا قطع می شود


مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: مشترکین از محدوده منطقه آبفای یک شهر کرمانشاه، فردا از ساعت 10 صبح لغایت 18 با افت فشار و یا قطعی آب مواجه خواهند شد.

- علی مرادی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از احتمال افت فشار و یا قطعی آب در محدوده منطقه آبفای یک شهر کرمانشاه خبر داد.

وی تصریح کرد: در محله ها و خیابان های حاج محمدتقی اصفهانی، جوانشیر، سه راه برق، مصدق، دبیراعظم، خیام، سعدی، میدان فاطمیه، خیابان مصوری، خیابان ناصری، منزه، آقاجان، صابونی، احمد ولایتی، ده مجنون، چمن و محدوده میدان جمهوری اسلامی می رساند با توجه به اینکه مدیریت آبفا شهرستان کرمانشاه عملیات رینگ شبکه توزیع آب را در روز چهارشنبه، 29 تیرماه در دستور کار دارد، مشترکین محله های مذکور در این روز از ساعت 10 صبح لغایت 18 با افت فشار و یا قطعی آب مواجه خواهند شد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با درخواست از شهروندان ساکن در مناطق مذکور، با مدیریت در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیر ضروری، همکاری لازم را با این شرکت داشته باشند و پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان را در مسیر خدمت رسانی مطلوب یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب برخی از محلات کرمانشاه فردا قطع می شود

آب برخی از محلات کرمانشاه فردا قطع می شود