مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 19:222022-07-18اجتماعي

گرما ماهیان تالاب انزلی را به کام مرگ فرو برد+عکس


سرپرست اداره محیط زیست انزلی از مرگ و میر تعداد زیادی از انواع ماهیان در تالاب انزلی به دلیل افزایش دمای هوا و کمبود اکسیژن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، سید حسن جعفری سرپرست اداره محیط زیست انزلی امروز در حاشیه بازدید از تالاب انزلی اظهار کرد: با تماس های مکرر همشهریان و در هنگام گشت زنی متأسفانه در منطقه غرب تالاب انزلی با مرگ تعداد زیادی ماهی روبه رو شدیم.

وی با بیان اینکه به دلیل گرمای بیش ازحد هوا، کم عمق شدن آب و درنتیجه کمبود اکسیژن شاهد تلف شدن ماهیان تالاب انزلی هستیم، گفت: به منظور بررسی علت مرگ این ماهیان نمونه برداری و تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام خواهد گرفت و نتایج آن اعلام خواهد شد.

سرپرست اداره محیط زیست انزلی به دلیل اهمیت موضوع فراملی بودن تالاب انزلی از همه مسؤولان کشوری و استانی و شهرستانی همچنین جوامع محلی و ذینفع تالاب و شهروندان خواست تا با همدلی و تعامل بیشتر معضل موجود در تالاب انزلی را برطرف کنند تا این اکوسیستم ارزشمند که محل زندگی انواع مختلفی از ماهیان و جانوران است برای نسل های بعدی محفوظ بماند.

  حدیث کلانتری سرپرست اداره نظارت و پایش تالاب انزلی نیز با اشاره به پایش و نمونه برداری از مکان تلف شدن ماهی ها در غرب تالاب بین المللی انزلی، اظهار کرد: با آنالیزهای آزمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرما ماهیان تالاب انزلی را به کام مرگ فرو برد+عکس

گرما ماهیان تالاب انزلی را به کام مرگ فرو برد+عکس