مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 21:072022-07-17فرهنگي

برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه به میزبانی رفسنجان


پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه با حضور شرکت کنندگانی از 31 استان کشور و 14 کشور جهان به میزبانی رفسنجان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، رفسنجان از 29 تا 31 تیرماه جاری میزبان پنجمین جشنواره ستاره های صحنه است.

جشنواره ای که توانسته طی چهار دوره گذشته استعدادهای زیادی را بپروراند و به کشور معرفی کند.

در چهار دوره گذشته دوره اول و دوم در شهر سرچشمه رفسنجان، دوره سوم با حمایت روابط عمومی مجتمع مس رفسنجان در شهر کرمان و چهارمین دوره به میزبانی کرمان با حمایت شهرداری و شورای شهر کرمان برگزار شد.

ایمان محمدآبادی رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و دبیر پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه عصر امروز در نشست خبری شورای سیاستگذاری پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه در سالن آمفی تئاتر مجتمع افصح هجری با اشاره به اینکه روابط عمومی مجتمع مس رفسنجان از حامیان اصلی این جشنواره در ادواره گذشته بوده است، اظهار کرد: سال گذشته تقاضای میزبانی و انتقال دبیرخانه دائمی جشنواره به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال شد که امسال این موضوع محقق شد.

راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی ستاره های صحنه در رفسنجان​ محمدآبادی بیان کرد: در دوره پنجم شرایطی پیش بینی شده است؛ ازجمله اجراهای مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه به میزبانی رفسنجان

برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه به میزبانی رفسنجان