مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 19:522022-07-17سياسي

خطیب عرفه، نماد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (یکشنبه) به مناسبت عید غدیر، ضمن تبریک این عید، - بدرالدین الحوثی با بیان اینکه اصل ولایت، مانع از نفوذ دشمنان و منافقان در میان امت اسلامی می شود، تصریح کرد، امت اسلام، نیازمند اصل ولایت است تا با خطرات انحراف مقابله کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (یکشنبه) به مناسبت عید غدیر، ضمن تبریک این عید، اظهار داشت که ملت یمن، در استان های مختلف، برای این روز، جشن های بزرگی برگزار می کنند.

شبکه خبری المسیره به نقل از الحوثی گزارش داد، بزرگداشت عید ولایت، اهمیت بسیاری دارد و در واقع شکرگزاری به درگاه خداوند است؛ زیرا دین و نعمت را در این عید بر مردم کامل کرده است.

وی با بیان اینکه اصل ولایت، مانع از نفوذ دشمنان و منافقان در میان امت اسلامی می شود، تصریح کرد، امت اسلام، نیازمند اصل ولایت است تا با خطرات انحراف مقابله کند.

سید عبدالملک با اشاره به اینکه دشمنان و منافقان حاضر در امت اسلامی، تلاش دارند بر این امت و کانون های تصمیم گیر آن، مسلط شوند، خاطر نشان کرد، دشمنان همچنین می کوشند موقعیتی را به دست گیرند تا مسائل را به سود خود به پایان برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب عرفه، نماد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بود

خطیب عرفه، نماد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بود