مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 17:522022-07-17اقتصادي

گلایه شرکت های دانش بنیان از بی مهری بانک ها/ قوانینی که دور زده می شوند


خبرگزاری فارس لرستان- پریسا قربانی نژاد، امروزه شرکت های دانش بنیان به جهت تولید علم و ثروت نقش ویژه ای در توسعه کشورها دارند، از این رو دولتمردان و بخش های خصوصی هر منطقه تلاش می کنند با جذب حداکثری فناورها و کارآفرینان، حرف اول را در جهان بزنند.

بدیهی است با فراهمی زیرساخت ها، ایده های نخبگان وارد عرصه تولید و تجاری سازی شده و شکوفایی اقتصادی رقم می خورد، همچنان که می توان با ارائه راهکارها و اصلاح برخی قوانین، تبدیل ایده به محصول را تسریع بخشید.

فناورها حمایت می خواهند و نه وعده ایران و به تبع لرستان سرشار از فناورهایی است که با قدرت اندیشه خود قادر به ابداع و تولید محصولاتی خاص و بدون مشابه خارجی هستند، افراد و شرکت هایی که با حمایت حرف هایی برای گفتن در جهان خواهند داشت، کمااینکه در گذشته و حال چنین بوده است.

آنچه امروز در این گزارش به آن پرداخته شده، شاید مهمترین مشکل و به قول نخبگان سنگ جلوی پاست و در صورت رفع مانع، شاهد رشد بیش از پیش شرکت های دانش بنیان و توسعه تکنولوژی خواهیم شد.

همکاری نکردن بانک ها در پرداخت تسهیلات به فناورها و گاهی دورزدن ها و بروکراسی هایی که موجب دلسردی نخبگان شده و آن ها را از ادامه مسیر باز می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه شرکت های دانش بنیان از بی مهری بانک ها/ قوانینی که دور زده می شوند

گلایه شرکت های دانش بنیان از بی مهری بانک ها/ قوانینی که دور زده می شوند