مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 16:222022-07-17سياسي

حفظ اعتماد مردم به عنوان سرمایه اجتماعی از اولویت های نظام پزشکی است


رییس نظام پزشکی استان زنجان با تاکید بر حمایت از منشور حقوق بیمار در دوره جدید نظام پزشکی گفت: پاسخگو بودن، حفظ اعتماد مردم به عنوان یک سرمایه اجتماعی سازمان، - گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد محرمی ظهر امروز در آیین کلنگ زنی ساختمان نظام پزشکی زنجان برنامه محوری را یکی از ویژگی های نظام پزشکی استان در دوره جدید دانست و اظهار کرد: تقویت بین سازمان و با دیگر ارگان ها از دیگر رویکردهای این دوره محسوب می شود.

رییس نظام پزشکی استان زنجان با تاکید بر حمایت از منشور حقوق بیمار در دوره جدید نظام پزشکی گفت: پاسخگو بودن، حفظ اعتماد مردم به عنوان یک سرمایه اجتماعی سازمان که در حال عملیاتی شدن است، از دیگر اولویت های سازمان محسوب می شود.

وی به ساماندهی گروه های داوطلب پزشکی برای حضور در مناطق محروم در نظام پزشکی استان خبر داد و گفت: توسعه آموزش علوم پزشکی هم در دست برنامه ریزی است.

محرمی به فعالیت کمیسیون های تخصصی برای ساماندهی امور اشاره و تصریح کرد: کمیته تبلیغات و اخلاق پزشکی، کمیته شورای حل اختلاف و پسماند هم در حال فعالیت هستند.

رییس نظام پزشکی استان زنجان به فعالیت کمیته های مربوط به امور مالیاتی و کمیسیون های تبلیغاتی اشاره و تاکید کرد: در این راستا لازم است ارتباطات رسانه ای هم به درستی برنامه ریزی و برقرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ اعتماد مردم به عنوان سرمایه اجتماعی از اولویت های نظام پزشکی است

حفظ اعتماد مردم به عنوان سرمایه اجتماعی از اولویت های نظام پزشکی است