مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 12:322022-07-17اقتصادي

جشنواره بین المللی آشپزی با قارچ در سنندج برگزار می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: سومین جشنواره بین المللی آشپزی با قارچ سی ام تیر ماه در پارک ملت شهر سنندج برگزار می شود.

- پیمان اسکندری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به ظرفیت بالای تولید قارچ در کردستان اظهار کرد: این جشنواره با هدف استفاده بیشتر از قارچ به عنوان یک محصول خاص کردستان و آشنایی با فرهنگ غذایی بالایی استان برگزار خواهد شد.

اسکندری در خصوص واحد تولیدی قارچ دکمه ای کشت سبز اورامان گفت: این واحد تولیدی به عنوان یکی از موفق ترین واحدهای تولیدی در غرب کشور است و با تکمیل زنجیره این واحد، میزان تولید به 25 تن در روز افزایش خواهد یافت و اشتغالزایی آن هم به 500 نفر می رسد.

وی گفت: بیشتر واحدهای این زنجیره مانند احداث واحد کمپوست پیشرفت فیزیکی 60 درصدی دارد که امیدواریم در آینده نزدیک با تامین تسهیلات لازم به بهره برداری کامل برسد.

اسکندری با اشاره نحوه شرکت در مسابقه افزود: همه علاقه مندان به آشپزی می توانند غذاهای تهیه شده با قارچ را در این جشنواره شرکت دهند که در نهایت توسط 6 نفر از بهترین آشپرهای مطرح کشوری مورد بررسی و امتیازدهی قرار گیرد.

وی در خصوص جوایز جشنواره بین المللی آشپزی با قارچ عنوان کرد: جایز نفر اول 10 میلیون تومان، نفر دوم 7 میلیون تومان، نفر سوم 5 میلیون تومان و به نفرات ششم تا دهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بین المللی آشپزی با قارچ در سنندج برگزار می شود

جشنواره بین المللی آشپزی با قارچ در سنندج برگزار می شود