مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 11:122022-07-17پزشكي

افزایش 70 درصدی موارد مثبت کووید در مشهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، محمدحسن درخشان، اظهار کرد: میزان مراجعه به مراکز منتخب کرونا به نسبت هفته گذشته رشدی 5 تا 6 برابری داشته است و هم اکنون بین 700 تا 800 مراجعه کننده روزانه به این مراکز داریم.

وی اضافه کرد: عددهای اشاره شده فقط مربوط به مراکز منتخب سرپایی کووید بوده و بیشتر از این میزان هم به مطب ها، درمانگاه ها، مراکز سطح 2 و بیمارستان ها مراجعه می کنند.

مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه پاسخ بین 50 تا 60 درصد تست های بیماران سرپایی در مراکز منتخب کووید مثبت بوده است، خاطرنشان کرد: دو سوم مراجعات روزانه به مراکز منتخب کرونا در مشهد و یک سوم مابقی در سایر شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده است.

درخشان آمار موارد مثبت کووید در مشهد را 70 درصد و در سایر شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد را 30 درصد اعلام کرد و افزود: خلیل آباد با بیش از 50 درصد مورد مثبت کووید از میان مجموع مراجعات روزانه بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است و متأسفانه این شهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تمامی شهرهای حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از وضعیت آبی خارج شدند و به وضعیت های زرد، نارنجی و قرمز رسیده اند، مراکز واکسیناسیون شهرستان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 70 درصدی موارد مثبت کووید در مشهد

افزایش 70 درصدی موارد مثبت کووید در مشهد