مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 09:222022-07-17اقتصادي

هدفگذاری برای افزایش صادرات محصولات فولادی


گروه صنعتی آریا سهند تبریز به عنوان تولید کننده محصولات با کیفیت فولادی از جمله، لوله فولادی، قوطی فولادی، پروفیل فولادی و بیضی فولادی در سال 1401 اهداف مهمی چون افزایش صادرات را در برنامه اصلی کاری خود قرار داده است.

- صادرات به کشورهای همسایه و منطقه و شناسایی بازار های هدف صادراتی، موضوعی است که در سال های گذشته در دستور کار این گروه صنعتی بوده است و نتایج این برنامه های هدفمند امروزه با افزایش روز افزون حضور این شرکت در کشورهای مختلف منطقه نمایان می شود.

افزایش صادرات محصولات فولادی گروه صنعتی آریا سهند تبریز در یک سال گذشته گروه صنعتی آریا سهند تبریز در طول یک سال گذشته توانسته است میزان صادرات خود را افزایش داده و در جهت اقتصاد مقاومتی و ارزآوری برای کشور، قدم های موثری بردارد.

مدیرعامل این گروه صنعتی در مورد عملکرد صادراتی آریا سهند تبریز در سال 1400 گفت: گروه صنعتی آریا سهند تبریز در سال 1400 موفق به صادرات بیش از 20 هزار تن انواع محصولات فولادی از جمله لوله، قوطی و پروفیل به کشورهای همسایه و منطقه شده است.

علیرضا حمل کاری اظهار کرد: استقبال از محصولات باکیفیت ایرانی روز به روز بیشتر می شود و میزان صادرات در ماه های ابتدایی سال 1401 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود 30 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری برای افزایش صادرات محصولات فولادی

هدفگذاری برای افزایش صادرات محصولات فولادی