مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 22:372022-07-16اجتماعي

12 مدرسه در قشلاقات اصلاندوز احداث می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسن محمدی ادیب شامگاه امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: 12 باب مدرسه 20 کلاسه در راستای محرومیت زدایی و عدالت محوری در نقاط دور افتاده قشلاقات شهرستان اصلاندوز احداث می شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی امسال این مدارس به بهره برداری می رسد و با تجهیرات کامل در اختیار فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان قرار می گیرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل با اشاره به بلاتکلیفی سالن ورزشی آموزش و پرورش، تصریح کرد: این سالن یکی از مطالبات به حق مردم منطقه است که از سال 80 بلاتکلیف مانده بود.

محمدی ادامه داد: خوشبختانه در سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل، برای این پروژه مبلغی بالغ بر 2 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد و قرار است مهر ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین از احداث 12 مدرسه در نقاط دور افتاده و قشلاقات شهرستان اصلاندوز خبر داد و گفت: 8 مدرسه توسط بنیاد برکت با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس احداث می شود که برای این منظور 7 میلیارد تومان در سال 1400 به شهرستان اختصاص یافته است.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل با اشاره به کمبود فضای آموزشی در شهرستان اصلاندوز و افزایش جمعیت دانش آموزی، ادامه داد: در این راستا امسال احداث مدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 مدرسه در قشلاقات اصلاندوز احداث می شود

12 مدرسه در قشلاقات اصلاندوز احداث می شود