مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 20:222022-07-16پزشكي

آزمایش های مثبت کرونا در اصفهان 10 برابر شد


میزان بستری در بیمارستان ها نیز به بیش از 300 نفر و بیماران بدحال بستری در بخش مُراقبت های ویژه به بیش از 30 نفر رسیده و تعداد افراد بستری نسبت به افراد ترخیصی در روز نیز فزونی یافته است.

- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: آزمایش های مثبت کرونا نسبت به چهار هفته گذشته در استان بیش از 10 برابر افزایش یافته است و هم اکنون 2 شهرستان خوانسار و نطنز در وضعیت قرمز و بسیار پُرخطر قرار دارند.

پژمان عقدک، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همه آمار مربوط به بیماری کووید-19 در استان اصفهان همچنان روند صعودی طی می کند که بیشترین نرخ افزایش مربوط به نتایج مثبت آزمایش کرونا در بین مراجعه کنندگان و بیماران سرپایی است.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین رنگ بندی همه گیری بیماری کووید-19 از امروز شنبه 25 تیر، 2 شهرستان نطنز و خوانسار در وضعیت قرمز (بسیار پُرخطر) و اصفهان، فریدونشهر، سمیرم و چادگان در وضعیت نارنجی(پُرخطر) قرار گرفتند، اظهار داشت: تعداد شهرستان های آبی (عادی) نیز از 14 شهرستان استان در هفته گذشته به پنج شهرستان در هفته جاری کاهش یافت و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد (به نسبت پرخطر) هستند.

وی با هشدار در باره احتمال افزایش شهرهای قرمز استان اصفهان در هفته آینده ادامه داد: قرمز شدن وضعیت برخی مناطق بدلیل افزایش تعداد بستری بیماران کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش های مثبت کرونا در اصفهان 10 برابر شد

آزمایش های مثبت کرونا در اصفهان 10 برابر شد