مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 19:072022-07-16سياسي

نصب کنتور برق خانگی رایگان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مصطفی رجبی مشهدی اظهار کرد: با تصویب نمایندگان مجلس منابعی برای دریافت نکردن هزینه نصب شمارشگر های هوشمند در بخش خانگی، - سخنگوی صنعت برق از تصویب ماده­ 20 طرح مانع زدایی از صنعت برق در مجلس خبر داد و گفت: بر اساس قانون­ از این پس هزینه نصب شمارشگرهای هوشمند (کنتور) در بخش خانگی دریافت نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مصطفی رجبی مشهدی اظهار کرد: با تصویب نمایندگان مجلس منابعی برای دریافت نکردن هزینه نصب شمارشگر های هوشمند در بخش خانگی، از محل ماده 3 و ماده 6 پیش بینی شد.

سخنگوی صنعت برق افزود: بر اساس این دو ماده منابع حاصل از اصلاح تعرفه صنایع و همچنین افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف که قبلاً مورد تصویب قرار گرفته بودند، به بخش هوشمندسازی کشور اختصاص پیدا کرد.

وی تصریح کرد: مجلس با این اقدام مهم، ضرب آهنگ و توسعه استفاده از شمارشگر های هوشمند را در کشور شتاب بخشید که این اقدام تأثیر در مدیریت مصرف برق به دنبال خواهد داشت.

رجبی مشهدی افزود: می توانیم با استفاده از شمارشگر های هوشمند، تعرفه های شناور و قابل انعطافی را داشته باشیم تا مصرف کننده بتواند متناسب با شرایطی که در شبانه روز امکان تأمین برق را داریم، از تجهیزات برقی خود استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب کنتور برق خانگی رایگان شد

نصب کنتور برق خانگی رایگان شد