مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 18:122022-07-16اقتصادي

افتتاح خط تولید اتصالات سیستم سوخت خودرو در کلیبر


آیین گشایش خط تولید اتصالات سیستم سوخت رسانی خودروی هوراندپلاستیک با حضور مقامات استانی، نماینده مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد شرکت های قطعه سازی و خودروسازی کشور در شهرستان کلیبر برگزار شد.

یک اشتغال در کلیبر برابر صد اشتغال در تهران است صابر پرنیان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در این مراسم اظهار کرد: در منطقه ای هستیم که امروز یک اشتغال برابر صد اشتغال در تهران است.

وی ضمن تشکر از مدیران هلدینگ رایزکو گفت: این منطقه فرصت دارد توسعه پیدا کند و من هم از فرصت استفاده می کنم و استدعا دارم که مدیران این مجموعه حتما نگاه ویژه ای به توسعه هوراند پلاستیک داشته باشند، این واحد مرکز تلاش و کوشش است.

پرنیان همچنین به کارکنان و پرسنل این شرکت تبریک گفت و افزود: به متخصصین و مدیران هوراند پلاستیک که تلاش کردند و افتخار بزرگی برای کشور ایجاد کردند و نشان دادند که این منطقه ظرفیت دارد و ما هم باید بسترها را آماده کنیم و موانع را رفع کنیم تبریک می گویم.

به گفته رییس سازمان صمت استان آذربایجان شرقی، میبایست اولویت ما سرمایه گذاری در این مناطق باشد، در استان ها کارهای ویژه ای انجام می شود، هم اکنون 26 مگا پروژه داریم که همه تکمیل کننده زنجیره هستند و اتفاقات بزرگی رخ خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط تولید اتصالات سیستم سوخت خودرو در کلیبر

افتتاح خط تولید اتصالات سیستم سوخت خودرو در کلیبر