مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 15:072022-07-16سياسي

توزیع 100 هزار بسته معیشتی در نهضت کمک های مومنانه سپاه کربلا


به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید بزرگ غدیر خم، تعداد 100 هزار بسته معیشتی به همراه 50 سری جهیزیه و 400 بسته نوشت افزار به خانواده های آسیب دیده و کم برخوردار استان اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار احمد برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا در آیین نهضت کمک های مومنانه ویژه عید غدیر خم اظهار کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید بزرگ غدیر خم، تعداد 100 هزار بسته معیشتی به همراه 50 سری جهیزیه و 400 بسته نوشت افزار در قالب  آیین سراسری نهضت کمک های مومنانه سپاه کربلا به خانواده های آسیب دیده و کم برخوردار استان اهدا شد.

وی افزود: ارزش کمک های اهدا شده در در این مرحله از نهضت احسان و تعاون علوی ها، 52 میلیارد تومان بوده که از ابتدای سال تا به حال 146 میلیارد تومان کمک های مومنانه نیز در حوزه های مختلف در بین جامعه هدف توزیع شده است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع ویروس منحوس کرونا تاکنون، قریب به یک هزار میلیارد تومان کمک های مومنانه با احسان و تعاون مردم دیار علوی، خیرین، سازمان های اجرایی، نهادهای انقلابی و بسیج و سپاه کربلا به نیازمندان و خانواده های کم برخوردار اهدا شده است.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 100 هزار بسته معیشتی در نهضت کمک های مومنانه سپاه کربلا

توزیع 100 هزار بسته معیشتی در نهضت کمک های مومنانه سپاه کربلا