مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 15:072022-07-16اقتصادي

همکاری ستاد بحران کشور و وزارت نفت


رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به دیدار امروزش با وزیر نفت، گفت: امروز در جلسه ای با وزیر نفت بررصرورت توجه به ایمنی و مدیریت بحران در زیرمجموعه های وزارت نفت تاکید و مقرر شد تا همکاری های میان وزارت نفت و مدیریت بحران افزایش یاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس،  محمد حسن نامی با اشاره به دیدار امروزش با وزیر نفت، گفت: امروز در جلسه ای با وزیر نفت بررصرورت توجه به ایمنی و مدیریت بحران در زیرمجموعه های وزارت نفت تاکید و مقرر شد تا همکاری های میان وزارت نفت و مدیریت بحران افزایش یاید.

وی با بیان اینکه موضوعات مرتبط با بودجه، ایمنی پالایشگاه ها و تاسیسات نفتی و گازی، جای گذاری مخازن سوخت، ایمنی پمپ های بنزین، ایمنی خطوط انتقال انرژی و .

از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار بود، گفت: بنا شد تا به زودی تفاهم نامه ای مشترک میان مدیریت بحران و وزارت نفت تدوین و به امضا طرفین برسد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: اتصال مخازن سوخت و پمپ های بنزین به سامانه های هشدار زلزله، سیل و توفان نیز در این دیدار مورد بحث قرار گرفته و مقرر شد تا زیرساخت های لازم در این خصوص فراهم شود.

وی اضافه کرد: آموزش اصول مدیریت بحران و امداد و نجات به پرسنل وزارت نفت و همچنین ارتقا ایمنی ابنیه و ساختمان های این وزارتخانه نیز از دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ستاد بحران کشور و وزارت نفت

همکاری ستاد بحران کشور و وزارت نفت