مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 13:072022-07-16بين الملل

انکار کودکانه بن سلمان و تایید پدرانه بایدن


بایدن در سفر به عربستان سعودی که زمانی قول منزوی کردن آن را به دلیل قتل فجیع جمال خاشقچی داده بود، در اظهاراتی پس از دیدار با ولی عهد سعودی گفت که وی دست داشتن در این قتل را رد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جو بایدن رییس جمهور آمریکا پس از لبخند زدن و دست دادن با مشت با محمد بن سلمان ولی عهد عربستان سعودی و نشست با وی، بامداد شنبه در نشست خبری در جده گفت که موضوع قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار مخالف سعودی را که سیا دست داشتن بن سلمان در قتل او را تایید کرده، با مقامات سعودی مطرح کرده است.

  بایدن که زیر تیغ تیز انتقادات حقوق بشری به دلیل این سفر و حالا دیدار با ولی عهد سعودی قرار دارد، با نقل اظهاراتی از بن سلمان در انکار نقش داشتن در قتل فجیع خاشقچی که انگار اولین بار بوده از سوی ولی عهد سعودی مطرح می شده، به خبرنگاران گفت که در جریان نشست در جده او (ولی عهد سعودی) گفت که شخصاً مسئول قتل خاشقجی نیست و بعد در اظهارنظری کودکانی افزود من طوری نشان دادم که فکر می کنم او (مسئول) است .

رییس جمهور آمریکا در ادامه گفت که بن سلمان به او گفته علیه کسانی که مسئول بودند اقدام کرده است .

  بایدن در این نشست خبری ضمن بیان این که آنچه برای خاشقچی رخ داد ظالمانه بود ، با گرفتن ژست مدافع حقوق بشر افزود: با احترام به قتل خاشقچی، آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انکار کودکانه بن سلمان و تایید پدرانه بایدن

انکار کودکانه بن سلمان و تایید پدرانه بایدن