مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 10:172022-07-16سياسي

برخی چالش های مدیریت شهری ارومیه در گفت وگو با دبیر اول شورای شهر


دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت و گو با فارس به برخی چالش های پیش روی مدیریت شهری ارومیه پاسخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه،در رابطه با برخی موضوعات و چالش های پیش روی مدیریت شهری با دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه به گفت و گو نشستیم.

فارس : شهرداری ارومیه چه تدابیری برای ساماندهی سگ های ولگرد انجام داده است؟ توحیدعلی نژاد: شهرداری ارومیه با محوریت سازمان مدیریت پسماند در محل جاده شهید کلانتری اقدام به ایجاد محل نگه داری سگ های ولگرد کرده است.

این پناهگاه با مساحت 3 هکتار با ایجاد تمام امکانات لازم اعم از واکسیناسیون حیوانات موزی(با محوریت سگ های ولگرد) برای پیشگیری از بیماری های واگیر و درمان سگ های جمع آوری شده که برابر قانون باید برای اخذ مجوزهای لازم اقدام شود.

فارس: روزانه چه تعداد از سگ ها از سطح شهر جمع آوری می شود؟  علی نژاد: به طور میانگین روزانه 15 قلاده سگ ولگرد توسط اکیپ های جمع آوری سگ های ولگرد، جمع آوری شده و نیازمند هم افزایی دستگاه های دخیل در موضوع برای مثال علاوه بر شهرداری مجموعه محیط زیست و صدا و سیما هم در این خصوص باید نقش آفرینی داشته باشد.

 متاسفانه سرعت زاد و ولد سگ های ولگرد بسیار زیاد بوده که این امر موجب تعیین قلمرو در این حیوانات شده که در صورت حذف یک قلاده سگ ولگرد شاهد پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی چالش های مدیریت شهری ارومیه در گفت وگو با دبیر اول شورای شهر

برخی چالش های مدیریت شهری ارومیه در گفت وگو با دبیر اول شورای شهر