مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 08:272022-07-16سياسي

مهارت های فردی در راستای طرح های حمایتی خانواده تقویت می شود


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده وزارت کشور گفت: دولت از طرح هایی که در قالب برنامه جامع برای خانواده ها تعریف شده باشد و جنبه های مختلف مهارت آموزی و تقویت مهارت های فردی اعضای خانواده را در دستور کار داشته باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اختری، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده وزارت کشور در سفر به شیراز گفت: دولت از طرح هایی که در قالب برنامه جامع برای خانواده ها، با رویکرد تقویت مهارت های فردی اعضای خانواده تعریف شده باشد، حمایت می کند.

اختری افزود: حمایت از این طرح ها در بخش های مالی و غیرمالی است و طرح های پژوهش محور در اولویت بهره مندی از این حمایت ها هستند.

وی همچنین در دیدار با استاندارفارس و نمایندگان تشکل های حوزه خانواده با مسائل ، مشکلات و دغدغه های فعالان این حوزه آشنا شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده وزارت کشور در این دیدار بر لزوم هم افزایی در اجرای برنامه های تشکل های فعال حوزه خانواده تاکید کرد و گفت: در سند تحول دولت مردمی مباحث زیادی در مورد بانوان و خانواده و فرزندآوری مطرح شده که تحقق این مهم نیاز به همکاری و هم افزایی بانوان فعال در زمینه های مختلف دارد .

اختری افزود: توجه به نقش دختری، همسری و مادری، با استفاده از طرح های پژوهشی می تواند بسیاری از دغدغه های جامعه را کم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت های فردی در راستای طرح های حمایتی خانواده تقویت می شود

مهارت های فردی در راستای طرح های حمایتی خانواده تقویت می شود