مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 08:022022-07-16سياسي

طبخ و توزیع 110 هزار پرس غذا بین محرومان سیستان و بلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حسنعلی نوری در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: به مناسبت عید غدیر،  به صورت متمرکز قرار است 110 هزار پرس غذا به همت گروه های جهادی مردمی برای محرومین طبخ شود و در سطح سیستان و بلوچستان توزیع شود.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی_اجتماعی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: بخشی از مواد اولیه این اطعام توسط کمیته امداد و بخشی توسط مشارکت مردم در این نذر معنوی صورت می گیرد، تعدادی از مساجد نیز با هدف بهره گیری از فضیلت اطعام در عید غدیر نسبت به اطعام مردم اقدام می کنند که در همین راستا 74 دیگ غذا مسجد حضرت ابوالفضل(ع) مطابق سنوات گذشته برنامه ریزی کرده است.

وی ادامه داد: در کنار این موارد تلاش شده با پویش های متعدد خانواده ها، پویش اطعام را به عنوان یک حرکتی شادی بخش استمرار دهند.

نوری با بیان اینکه پیام غدیر برای همه نسل ها و همه ادوار است و مختص صرفا شیعیان نیست و گستردگی آن برای همه مسلمانان و مومنان همه مذاهب است،گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این راستا پای کار است و 120 روحانی مستقر در روستاهای استان نسبت به تبلیغ و تبیین پیام غدیر تلاش می کنند.

وی بیان کرد: 12 مبلغ تخصصی هم در شهرهای زهدان زابل و ایرانشهر در مراسم جشن عید غدیر حضور داشته و سخنرانی و تبیین خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبخ و توزیع 110 هزار پرس غذا بین محرومان سیستان و بلوچستان

طبخ و توزیع 110 هزار پرس غذا بین محرومان سیستان و بلوچستان