مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 07:422022-07-16سياسي

دولت تلاش می کند بخش خصوصی را تقویت کند


امروز دولت بنا ندارد همه کارها را خودش انجام دهد و چون نام این دولت مردمی است می خواهد که بخش خصوصی را تقویت کند البته دولت در این راه هدایت، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور شامگاه جمعه در مراسم افتتاح هتل بوتیک کوهاب نطنز اظهار کرد: این مجموعه که در قدیم یک کاروانسرای گردشگری بوده به صورت بسیار زیبا و با معماری ایرانی اسلامی بازسازی و مرمت شده و می تواند برای استان های دیگر الگو باشد.

وی افزود: تجربه خوب سپردن اماکن به بخش خصوصی برای دولت اولویت دارد و دولت آمادگی دارد این اماکن گردشگری را به بخش خصوصی واگذار تا آن ها بتوانند از ظرفیت گردشگری استفاده کنند.

حسینی تصریح کرد: امروز خیلی از کشورها درآمد عمده خودشان را از گردشگری تأمین می کنند و کشور ایران اسلامی با داشتن اماکن تاریخی، اماکن زیارتی و اماکن طبیعی می تواند جاذبه گردشگری خوبی را ایجاد و برای کشور درآمدزایی کند.

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: البته در این راه دشمنان هم در مورد کشور ما سیاه نمایی هایی را انجام دادند که می بینیم در برخی از آثار هنری مکانی عقب مانده و محروم ایران را نشان داده و هدف آن ها از این کار دور کردن گردشگر از ایران و ارائه تصویر سیاه و غلط از ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت تلاش می کند بخش خصوصی را تقویت کند

دولت تلاش می کند بخش خصوصی را تقویت کند