مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 07:072022-07-16اقتصادي

تخلفات مشاوران املاک از چه طرقی قابل پیگیری است؟


شهروندان می توانند با تلفن 135 یا سامانه tazirat 135.

ir تخلف مشاوران املاک را ثبت و پیگیری کنند - اتحادیه مشاوران املاک، شوراهای حل اختلاف، سامانه 124، سازمان تعزیرات حکومتی و دادسراها مراجعی هستند که مردم در صورت مواجهه با تخلفات بنگاه های معاملات ملکی می توانند به آنها مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دغدغه مستأجران هر سال در فصل جابه جایی بسیار زیاد است و سالهاست که با افزایش بی رویه قیمت اجاره ها، نگرانی خوش نشین ها بیشتر شده تا جایی که برای بسیاری از آنها رویای شیرین صاحبخانه شدن به کابوس تبدیل شده است از سوی دیگر نیز هر چند آهنگ رشد قیمت مسکن 62 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است اما با توجه به تورم در بازار مسکن میزان معاملات و خرید و فروش مسکن هم تحت تاثیر این روند قرار دارد.

در این میان، تخلفات متعددی در حوزه خرید و فروش و اجاره مسکن وجود دارد و شاید بسیاری از مردم اطلاعی از اینکه برای رسیدگی به هر یک از این تخلفات باید به کجا مراجعه کنند، نداشته باشند و آگاهی نداشتن در این زمینه باعث بروز دردسرها و مشکلاتی برای آنها شود.

اتحادیه مشاوران املاک اصلی ترین مرجع رسیدگی به تخلفات بنگاه های معاملات ملکی طبق قانون اصلاح قانون نظام صنفی کشور مصوب 1392، رسیدگی به تخلفات صنفی کلیه افراد صنفی به موجب احکام این قانون است بنابراین اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات مشاوران املاک از چه طرقی قابل پیگیری است؟

تخلفات مشاوران املاک از چه طرقی قابل پیگیری است؟