مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 19:472022-07-15سياسي

امام جمعه گرگان: با زور نمی شود چادر به سر زنان کرد


آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان با گرامیداشت روز ولادت امام هادی(ع) اظهار کرد: افتخار ما این است که پیرو خاندان پیامبر(ص) و ائمه طاهرین(ع) هستیم و این پیروی تنها در ذهن و گفتار نیست و در مقام عمل نیز .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، وی به روایتی از امام هادی(ع) اشاره کرد و افزود: در این روزها که مشکلات اقتصادی و زندگی در جامعه ما زیاد است چقدر خوب است که از فرامین ائمه(ع) درس بگیریم، امام هادی(ع) در روایتی فرمودند کسانی که حقوق مردم را می شناسند و در انجام حق مردم کوتاهی نمی کنند نزد خداوند شأن بالایی دارند؛ همه ما می توانیم مصداق این روایت امام هادی(ع) باشیم.

امام جمعه گرگان در ادامه روز 20 ذی الحجه، سالروز میلاد امام موسی کاظم(ع) را گرامی داشت و یادآور شد: منش و سبک زندگی ائمه اطهار(ع) و به کارگیری آن به زندگی ما برکت می دهد و راهگشای بسیاری از مشکلات است، ما باید سعی کنیم به کرامت های اهل بیت(ع) دست پیدا کنیم و اخلاق و رفتارمان تا حدودی به آنها نزدیک شود و از شیعیان پیرو ائمه اطهار(ع) باشیم.

نورمفیدی با اشاره به 21 تیرماه، روز عفاف و حجاب، تصریح کرد: مردم مسلمان ایران در روز 21 تیر به دلیل مخالفت با دستور رضاخان قلدر در مسجد گوهرشاد حضور یافتند تا به کشف حجاب اعتراض کنند که عده ای زیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه گرگان: با زور نمی شود چادر به سر زنان کرد

امام جمعه گرگان: با زور نمی شود چادر به سر زنان کرد