مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 17:522022-07-15اقتصادي

زمان مسیر هوایی ایلام - تهران از یک ساعت به 45 تا 50 دقیقه کاهش یافت


مدیر فرودگاه شهدای استان ایلام گفت: بسته به نوع و سرعت هواپیما مسیر یک ساعته ایلام-تهران بین 10 تا 15 دقیقه کاسته شده و مسافت هوایی این مسیر برای تمام شرکت های هواپیمایی از یک ساعت به 45 تا 50 دقیقه کاهش پیدا می کند.

- محمدجواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای ایلام عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با بیان اینکه رایزنی ها برای ایجاد مسیر هوایی ایلام-کیش در حال انجام است گفت: در حال حاضر ایرلاین ها در مسیرهای هوایی ایلام، تهران و مشهد فعال هستند.

وی ضمن اشاره به کاهش طول مدت زمان مسیر هوایی ایلام-تهران افزود: بسته به نوع و سرعت هواپیما مسیر یک ساعته ایلام-تهران بین 10 تا 15 دقیقه کاسته شده و از امروز مسافت هوایی این مسیر برای تمام شرکت های هواپیمایی از یک ساعت به 45 تا 50 دقیقه کاهش پیدا می کند.

مدیر فرودگاه شهدای استان ایلام تصریح کرد: صرفه جویی در مدت پرواز، کاهش استهلاک و مصرف سوخت هواپیماها و تسریع در رسیدن مسافران به مقصد از جمله مزایای این بخش نامه است.

یگانه گفت: در مسافت تعریفی جدید ایلام، کرمانشاه، همدان، تهران و برعکس جایگزین مسیر تهران، اراک، خرم آباد، کوهدشت، ایلام و برعکس خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان مسیر هوایی ایلام - تهران از یک ساعت به 45 تا 50 دقیقه کاهش یافت

زمان مسیر هوایی ایلام - تهران از یک ساعت به 45 تا 50 دقیقه کاهش یافت