مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 14:222022-07-15سياسي

شهرستان گارگرنشین پردیس، بیمارستان و شعبه تامین اجتماعی ندارد


در شهرستانی که بیشترین قشر ساکن در آن کارگر و کارمند هستند و 10 سال از شهرستان شدن آن می گذرد، بیمارستان و شعبه تامین اجتماعی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس در مسجد الغدیر فاز4 ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و تبریک سالروز تاسیس شورای نگهبان، اظهار کرد: شورای نگهبان جایگاه بی بدیل و راهبردی در نظام اسلامی دارد، امام راحل توهین به فقهای شورای نگهبان را امری خطرناک برای دین و کشور دانستند و رهبری نبض نظام اسلامی را شورای نگهبان خواندند.

وی ضمن تبریک عید غدیر خم گفت: به همین مناسبت قرارگاه فرهنگی مساجد شهرستان، به صورت خودجوش برنامه کاروان شادی را در روز عید غدیر اجرا خواهند کرد که این گونه مراسم ها نشان از همبستگی و پویایی شیعیان داشته و اجرای برنامه ها در سطح شهرها، پارک ها و غیره قابل تقدیر است.

امام جمعه پردیس خطاب به مسوولان شهرستان، بیان کرد: چهره شهرهای این شهرستان را غدیری کنید زیرا این شهرستان محل عبور تعداد زیادی از مسافرین است و باید با تبلیغات، آذین بندی خوبی داشت که اعتقاد و باور مردم این شهرستان را به نمایش بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان گارگرنشین پردیس، بیمارستان و شعبه تامین اجتماعی ندارد

شهرستان گارگرنشین پردیس، بیمارستان و شعبه تامین اجتماعی ندارد