مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 12:472022-07-15سياسي

پیام «غدیر» ابلاغ حاکمیت اسلام و تداوم رسالت و امامت به واسطه امام علی(ع) است


ائمه جمعه کرمان عید غدیر را با عظمت ترین اعیاد نامیدند و گفتند: اصلی ترین پیام غدیر ابلاغ پیام حاکمیت اسلامی است که تدوام مقام رسالت و امامت جامعه به واسطه مولای متقیان مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن منتظری امروز در خطبه های نماز جمعه شهر انار اظهار کرد: باعظمت ترین و با شرافت ترین عیدها، عید غدیرخم است، که لازم است جشن های غدیریه را باشکوه برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه زبان مؤثرترین سلاح برای امر معروف و نهی ازمنکر است، تصریح کرد: اقدام بسیار خوب تیم های تذکر لسانی که در جهت حفظ و تقویت حجاب و عفاف در شهرستان انار  تلاش کردند، قابل تقدیر است.

حجت الاسلام منتظری به سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، شورای محترم نگهبان مطمئن ترین دستگاه برای حراست از نظام اسلامی است و نمی گذارد نظام اسلامی از خط دین اسلام و قانون اساسی  منحرف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بارها ثابت شده است که اعتماد به آمریکا هرگز رونق اقتصادی نمی آورد، ادامه داد: بسیاری از کشورهایی که به آمریکا اعتماد کردند نه تنها توسعه ای نداشتند بلکه نابودی حکومت و اقتصادشان را رقم زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام «غدیر» ابلاغ حاکمیت اسلام و تداوم رسالت و امامت به واسطه امام علی(ع) است

پیام «غدیر» ابلاغ حاکمیت اسلام و تداوم رسالت و امامت به واسطه امام علی(ع) است