مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 18:422022-07-14سياسي

نماینده کرمان: اقتصاد را نمی توان با روش های سنتی چرخاند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس عصر امروز در آیین اختتامیه همایش فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان اظهار داشت: اتاق بازرگانی با برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان کار بزرگی را در سطح ملی انجام داده است و ظرفیت های استان را به نمایش گذاشته اند.

وی بیان داشت: دنیا در گذر علم و فناوری است و نمی توان با روش ها و متدهای سنتی اقتصاد را چرخاند و در حوزه سخت افزاری اقتصاد باید بتوانیم از علم و فناوری در صنایع، معادن، استخراج، تحول و بهره وری به خوبی بهره بگیریم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: سه درصد از توسعه و پیشرفت کشور باید از بهره وری باشد و امکان ندارد بدون بهره گیری از فناوری نو به این مهم برسیم.

زاهدی ادامه داد: پیشرفت و توسعه باید با فناوری های نو همراه باشد و بدین ترتیب اقتصاد دانش بنیان شکل می گیرد.

  بسته 150 هزار میلیارد تومانی پروژه های کرمان به سرمایه گذاران داخلی و خارجی  دبیر همایش فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان نیز در سخنانی اظهار داشت: 15 پنل تخصصی در حوزه های مختلف را برگزار کردیم و 150 هزار میلیارد تومان پروژه به زبان فارسی و لاتین برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی آماده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کرمان: اقتصاد را نمی توان با روش های سنتی چرخاند

نماینده کرمان: اقتصاد را نمی توان با روش های سنتی چرخاند