مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 16:572022-07-14اقتصادي

بیش از 70درصد قطعات خودرو در کشورمان تولید می شود


رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور گفت: خوشبختانه در تولید قطعات خودرو در کشور به 70 درصد رسیدیم و اگر این روند صعودی ادامه یافته و تولید به 90 درصد برسد دیگر تحریم ها هیچ مشکلی را برای ما نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کلیبر، محمدرضا نجفی منش بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه تولید اتصالات سیستم سوخت رسانی خودرو در شهرستان کلیبر اظهار کرد: اولین صنعتی که آمریکا آن را تحریم کرد صنعت خودرو در کشور بود  که الحمدالله با همت صنعتگران داخلی و فعالان متعهد و متخصص این حوزه که یک صنعت ریشه ای و مادر است با همت تولیدکنندگان داخلی با وجود مشکلات  تحریم گام های بلندی برداشته شده است.

این صاحب نظر در حوزه تولید قطعات خودرو  افزود: مشکل ما نقدینگی بوده و لازم است بانک ها با ایجاد ال سی داخلی برای شرکت های قطعه سازی راه را برای توسعه و پیشرفت این صنعت و ارتقای سطح کیفی محصولات مهیا نمایند.

امیررضا کلانتری مدیرعامل شرکت تولیدی هوراند پلاستیک کلیبر  نیز در این مراسم گفت: قطعه صد در صد وارداتی در انحصار شرکتهای امریکایی و فرانسوی هم اکنون به همت  جهادگران این شرکت به تولید انبوه رسیده است وی افزود: فتخار داریم قطعه ای را که قبلاً صددرصد وارداتی و در انحصار شرکت های آمریکایی و فرانسوی بوده و تامین این قطعه معضلات بسیار بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70درصد قطعات خودرو در کشورمان تولید می شود

بیش از 70درصد قطعات خودرو در کشورمان تولید می شود