مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 15:572022-07-14بين الملل

دادگاهی در سوئد حمید نوری را به حبس ابد محکوم کرد


اتهام حمید نوری بر اساس ادعای تعدادی از زندانیان سابق مجاهدین خلق (منافقین) این است که در مقطع اعدام های سال 1367 دادیار زندان گوهر دشت بوده است.

- اتهام حمید نوری بر اساس ادعای تعدادی از زندانیان سابق مجاهدین خلق (منافقین) این است که در مقطع اعدام های سال 1367 دادیار زندان گوهر دشت بوده است.

خبرگزاری رویترز گزارش کرد که یک قاضی دادگاه سوئد، شهروند ایرانی در سوئد را که از سال 1398 در سوئد در بازداشت بود، به حبس ابد محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، قاضی دادگاهی در سوئد به اتهام ادعایی دست داشتن در اعدام های سال 1367، حمید نوری یکی از شهروندان ایرانی در سوئد را به حبس ابد محکوم کرد.

خبرگزاری رویترز گزارش کرده است که وکلای حمید نوری می توانند به این حکم اعتراض کنند و در این صورت دادگاه تجدیدنظر مجدداً این حکم را بررسی می کند.

این اقدام دادگاه سوئد در حالی شکل گرفته است که چندی پیش، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با همتای سوئدی خواستار آزادی فوری نوری شد و وزیر خارجه سوئد هم گفت که دولت و سیستم قضایی این کشور تحت تاثیر تبلیغات گروهک منافقین قرار نمی گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، آبان 1398 حمید نوری کارمند سابق قوه قضاییه که از سال 1370 خود را بازنشست کرده و از آن زمان شغل آزاد داشت، برای رسیدگی به حل اختلافات خانوادگی دخترخوانده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاهی در سوئد حمید نوری را به حبس ابد محکوم کرد

دادگاهی در سوئد حمید نوری را به حبس ابد محکوم کرد