مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 15:022022-07-14ورزشي

موفقیت ورزشی بدون صداقت از اعتبار ساقط است/اسماعیل کریمی رییس هیأت رزمی شد


موفقیت های ورزشی بدون صداقت و جوانمردی و نیکوکاری از ارزش و اعتبار ساقط است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجمع انتخاباتی هیأت ورزش های رزمی استان زنجان با حضور رییس فدراسیون برگزار و اسماعیل کریمی تنها کاندیدای ریاست با کسب 17 رأی از 18 رأی مأخوذه توانست سکان هدایت این هیأت را به مدت چهار سال به عهده بگیرد.

یوسف بهتری، رییس فدراسیون ورزش های رزمی گفت: رعایت صداقت و اخلاق، احترام به مربی، کادر فنی، پیشکسوت و ورزشکار که در راس قرار دارد، باید رعایت شود تا شاهد تحول بیش از گذشته در ورزش رزمی بود.

رییس فدراسیون ورزش های رزمی رفاقت و دستگیری را عامل موفقیت در ورزش های رزمی دانست و اضافه کرد: نقطه عطفی برای انجام کارهای بزرگ و موثر در استان باشید تا به سمت تعالی و شکوفایی ورزش رزمی حرکت کنیم.

رییس فدراسیون ورزش های رزمی با تاکید بر رعایت اخلاق و پرهیز از اختلافات در خصوص درخواست نمایندگان هیئت ورزش های رزمی، بیان کرد: انتظارات معقول و بجا بسته به امکانات و اختیارات، برای استان مهیا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی کامل با ادارات کل از خطوط مشخص فدراسیون است، افزود: موفقیت های ورزشی بدون صداقت و جوانمردی و نیکوکاری از ارزش و اعتبار ساقط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت ورزشی بدون صداقت از اعتبار ساقط است/اسماعیل کریمی رییس هیأت رزمی شد

موفقیت ورزشی بدون صداقت از اعتبار ساقط است/اسماعیل کریمی رییس هیأت رزمی شد