مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 11:372022-07-14بين الملل

مقام ایرانی به الجزیره: طرح های بایدن برای اسراییل امنیت نمی آورد


یک مقام بلندپایه ایرانی در گفت و گو با شبکه «الجزیره» تأکید کرد که طرح های امنیتی رییس جمهور آمریکا برای رژیم صهیونیستی امنیت نمی آورد و باعث محافظت از این رژیم نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام بلندپایه ایرانی، امروز (پنجشنبه)، به شبکه الجزیره گفت که یکی از اهداف سفر جو بایدن رییس جمهور آمریکا به منطقه تبرئه اسراییل است.

این مقام ایرانی که اشاره ای نیز به نام او نشده، در این باره گفت: یکی از اهداف سفر بایدن به منطقه تبرئه اسراییل و سیاه نمایی و معرفی ایران به عنوان یک دشمن است.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه ها درباره احتمال ادغام رژیم صیهونیستی در قالب یک ائتلاف در منطقه،  تأکید کرد: طرح های سیاسی، نظامی و امنیتی بایدن باعث محافظت از اسراییل نمی شود و برای این رژیم امنیت نخواهد آورد.

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی پیشتر گزارش داده بود که احتمال می رود در جریان سفر رییس جمهور آمریکا به منطقه، توافقی احتمالی میان تل آویو و برخی کشورهای منطقه منعقد شود و بر اساس آن، ائتلافی به رهبری آمریکا برای مقابله با آنچه تهدیدات هوایی و دریایی خوانده شده، تشکیل شود.

مقام ایرانی مذکور در ادامه هشدار داد: هرگونه تهدید علیه امنیت ملی ما پاسخی به دنبال خواهد داشت که سابقه نداشته است و آمریکا این را می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام ایرانی به الجزیره: طرح های بایدن برای اسراییل امنیت نمی آورد

مقام ایرانی به الجزیره: طرح های بایدن برای اسراییل امنیت نمی آورد