مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 11:122022-07-14سياسي

حجاج در بازگشت از حج پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر آگاه سازی مردم برای بازگشت حجاج از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی از رسانه ها خواست در این زمینه نسبت به آموزش و اطلاع رسانی موارد بهداشتی اقدام کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی استانداری رضا ابراهیمی در سی و نهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه متاسفانه عادی انگاری در زمینه بیماری کرونا در سطح جامعه رواج پیدا کرده است، اظهار داشت: متاسفانه در شرف ورود به پیک جدید کرونا هستیم و در صورت جدی نگرفتن با مشکلات بزرگی روبرو خواهیم شد.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی و آگاه سازی موارد مربوط به کرونا از رسانه ها خواست در این زمینه نسبت به اقناع سازی مردم برای استفاده از ماسک، رعایت پروتکل ها بهداشتی و تزریق واکسن توجه ویژه داشته باشند.

ابراهیمی همچنین با اشاره به فرارسیدن ایام محرم و پیاده روی اربعین نیز گفت: با توجه به محدودیت های دو سال گذشته، پیش بینی می شود امسال این ایام پرشورتر دنبال شود که ضروری است مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از هرگونه خطری برای سلامت خود و اطرافیان آگاه سازی شوند که در این زمینه نیز انتظار داریم رسا نه ها همچون سنوات گذشته همراهی لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاج در بازگشت از حج پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند

حجاج در بازگشت از حج پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند