مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 09:222022-07-14اقتصادي

اوقافی بودن زمین، مانع جذب سرمایه گذار در شهر جهانی سفال


رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لالجین گفت: اوقافی بودن زمین های لالجین مانع رغبت سرمایه گذاری شده که باید همه تلاش کنند مشکل حل و زمینه حضور سرمایه گذار و احداث هتل در این شهر جهانی مهیا شود.

- محمدرضا قادری، رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لالجین امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به سالگرد جهانی شدن لالجین اظهار کرد: رویداد کودک و سفال، مسابقه تهیه پالوده سنتی لالجین، همایش پیاده روی، جشن غدیر و اختتامیه جشنواره جهانی شدن از  جمله برنامه های سالروز جهانی شدن لالجین است که طی این چند روز برگزار شده و می شود.

وی در خصوص اینکه چرا کارگاه های سفال لالجین به شهرک سفال انتقال نمی یابند گفت: کارگاه های سفال جهانی شده و قرار نیست به داخل شهرک انتقال یابد بلکه مقرر شده اگر کارگاه جدیدی ساخته شد، به شهرک منتقل شود.

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لالجین در خصوص گازرسانی به کارگاه های سفال نیز عنوان کرد: مشکل گازرسانی به کارگاه ها وجود ندارد و در این زمینه شهرداری، میراث فرهنگی و شرکت گاز هماهنگ هستند تا کارگاه هایی که مشکلی در سازه ندارند، گازرسانی شوند.

قادری در زمینه فضاسازی و میلمان شهری لالجین نیز خاطرنشان کرد: چه در زمان شهرداری جدید و چه در شهرداری جدید خلاقیت ها زیادی ایجاد شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوقافی بودن زمین، مانع جذب سرمایه گذار در شهر جهانی سفال

اوقافی بودن زمین، مانع جذب سرمایه گذار در شهر جهانی سفال