مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 22:322022-07-13ورزشي

استعدادها را فراموش کنید؛ با این سه ویژگی همه افراد موفق می شوند


به نظر او افراد موفق بسیار «انعطاف پذیر» هستند که باعث می شود بتوانند «پس از یک شکست، دوباره بلند شوند و به راه خود ادامه دهند».

- به نظر او افراد موفق بسیار انعطاف پذیر هستند که باعث می شود بتوانند پس از یک شکست، دوباره بلند شوند و به راه خود ادامه دهند .

هنگامی که پای صحبت مدیران کسب و کارهای مختلف می نشینید و از آنها می پرسید که هدفشان چیست؟ همه آنها به اتفاق می گویند که می خواهم موفق باشم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، اما چه چیزی یک فرد را موفق می کند؟ آیا این قدرت مالی بالاست یا توانایی در ایجاد تعادل بین کار و زندگی و یا چیزی دیگر؟ کارن دیلون، سردبیر پیشین مجله هاروارد بیزینس و نویسنده سه کتاب در موضوع سبک زندگی که در شغلش نیز بسیار موفق بوده، در این باره توضیح می دهد.

او در پاسخ به این پرسش که چه چیزی باعث موفقیت یک فرد می شود، می گوید: عشق به یادگیری به گفته او، موضوع استعداد مانند موضوع فیل در اتاق تاریک است.

بسیاری از افراد موفق ممکن است ادعا کنند که دلیل موفقیتشان این بوده که از دیگران بااستعدادتر بوده اند؛ به همین دلیل دنیا را به گونه ای متفاوت از دیگران دیدند و در ریسک کردن بهتر بودند یا در چیز خاصی مهارت بیشتری نسبت به دیگران داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادها را فراموش کنید؛ با این سه ویژگی همه افراد موفق می شوند

استعدادها را فراموش کنید؛ با این سه ویژگی همه افراد موفق می شوند