مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 18:422022-07-13سياسي

تاجزاده و فائزه هاشمی اصلاح شدنی نیستند


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: خواستار اشد مجازات برای تاجزاده و فائزه هاشمی بدون اغماض هستیم زیرا کسی که چندین با به جرم اقدام علیه امنیت کشور محکوم شود و ادب نشود معلوم است که اصلاح شدنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در جمع اعضای موتلفه اسلامی درباره اقدام قوه قضاییه در تهیه کیفر خواست برای فائزه هاشمی و دستگیری مصطفی تاج زاده از اعضای حزب منحله مشارکت و از عوامل فتنه های بعد از انقلاب گفت: کارنامه سیاه و پر از فتنه انگیزی و تقلب و همکاری با ضد انقلاب و هم آهنگی با براندازان و منافقین و اپوزسیون این افراد سرشار از اهانت به نظام، اسلام و رهبری و حرکت در جهت منافع قدرت های استکباری و استعماری آمریکا و انگلیس است.

وی افزود: اینان (تاجزاده و فائزه هاشمی) نه تنها اصلاح طلب نیستند بلکه افساد طلبند و تمام تلاش خود را در طی سه دهه گذشته صرف منحرف کردن انقلاب از ریل اصلی آن یعنی خط امام و رهبری کرده اند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی افزود: زندان رفتن در جمهوری اسلامی بخاطر اقدام علیه امنیت ملی؛ نشانه بغی و حرکت انسان در مسیر شیطان و بر ضد حکومت الهی است ، همراهی با شیطان افتخار نیست بلکه شرمندگی و خجالت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاجزاده و فائزه هاشمی اصلاح شدنی نیستند

تاجزاده و فائزه هاشمی اصلاح شدنی نیستند