مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 15:022022-07-13ورزشي

افشاگری حسین مهری (بازیگر) از قسمت پر حاشیه شب های مافیا


متاسفانه زمانی که بازی آغاز شد و چهار نفر از بازیکنان صحبت کردند، دیدم که دو نفر از بازیکنان بیرون را نگاه می کنند و تقریبا تایید می گیرند و آن رابطی که تایید را می فرستاد را هم دیدم که چه کسی است.

- افشاگری حسین مهری (بازیگر) از قسمت پر حاشیه شب های مافیا متاسفانه زمانی که بازی آغاز شد و چهار نفر از بازیکنان صحبت کردند، دیدم که دو نفر از بازیکنان بیرون را نگاه می کنند و تقریبا تایید می گیرند و آن رابطی که تایید را می فرستاد را هم دیدم که چه کسی است.

ایسنا نوشت: حسین مهری، بازیگر که در قسمت های اخیر مجموعه نمایش خانگی شب های مافیا به عنوان بازیکن شرکت کرده است، به بیان روایتی از حاشیه های پخش نشده از این برنامه پرداخت.

در قسمت دوم از فصل پنجم شب های مافیا 4 ، حامد آهنگی با لو دادن نقش خود توسط گرداننده از بازی اخراج شد و همین اتفاق اعتراض برخی دیگر از شرکت کنندگان در نقش شهروند و همچنین انتقاد بیننده ها را به دنبال داشت.

این بازیگر با بیان اینکه قسمت های اخیر شب های مافیا هم روی بیننده و هم بازیکنان بازی تاثیر منفی گذاشته است، در این زمینه اظهار کرد: خود من از قبل پیشنهادهایی را به کارگردان درباره جلوگیری از این حواشی ارائه دادم که اگر آنها رعایت می شد، دیگر هیچ شک و شبهه ای نه برای بینندگان و نه برای بازیکنان به وجود نمی آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری حسین مهری (بازیگر) از قسمت پر حاشیه شب های مافیا

افشاگری حسین مهری (بازیگر) از قسمت پر حاشیه شب های مافیا