مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 14:372022-07-13سياسي

دستگیری اعضای یک شبکه تروریستی در شمال غرب کشور


با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) کلیّه ی اعضای یک شبکه ی تروریستی وابسته به اشرار تجزیه طلب در شمال غرب کشور شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد:  با عنایات الهی، هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و با حمایت و همکاری قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) و دادگستری استان آذربایجان غربی، کلیّه ی اعضای یک شبکه ی تروریستی وابسته به اشرار تجزیه طلب در شمال غرب کشور شناسایی و دستگیر شدند.

 شبکه ی ده نفره تروریستی مورد بحث در قالب چند هسته ی هماهنگ و همپوشان، مأموریت های متنوع و چندگانه ی تخریب، انفجار، حمله به مراکز و تأسیسات حیاتی و اقتصادی کشور تا ایجاد راه بندان جاده ای و اخاذی از مردم و به ویژه از کارآفرینان موفق بومی را در دستور کار خود داشتند.

 این شبکه که به پشتوانه ی استقرار مرکزیت اشرار تروریست در اقلیم کردستان عراق، از طریق مناطق مرزی آذربایجان غربی در حال ورود به کشور بودند؛ در روزهای گذشته با سلسله عملیات هوشمندانه و ضربات برق آسا و سهمگین سربازان گمنام امام زمان(عج) مواجه شده و ضمن بازداشت هر ده نفر، کلیه ی اقلام پیشرفته ی فنی و ارتباطی هسته ها و محموله ی جنگی شامل انواع تسلیحات انفرادی، آرپی جی، نارنجک، تی ان تی و مهمات مربوطه ی همراه آن ها ضبط گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای یک شبکه تروریستی در شمال غرب کشور

دستگیری اعضای یک شبکه تروریستی در شمال غرب کشور