مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 13:422022-07-13سياسي

منطقه کرمانشاه در تاریخ ایران اثرگذار بوده است


مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران، در آیین رونمایی از تمبر یادبود و بزرگداشت شانزدهمین سالروز ثبت جهانی کتیبه بیستون، منطقه کرمانشاه را منطقه ای تاثیرگذار در تاریخ کل ایران دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، علی همتی امروز چهارشنبه 22 تیرماه، در آیین رونمایی از تمبر یادبود بزرگداشت شانزدهمین سالروز ثبت جهانی کتیبه بیستون که در هتل کاروانسرای لاله بیستون برگزار شد، ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان در این مراسم عنوان کرد: این مناسبت که ما را گرد هم آورده، یک ویژگی بومی و منطقه ای دارد، منطقه ای که در آن قرار داریم و کتیبه بیستون، بیانگر یک تاریخ بسیار بلند و خوش آوازه و پر فراز و نشیب است، این منطقه به دلیل دیرینه ارزشمندش، بیانگر بسیاری از آن چیزی است که بر سرزمین ما گذشته است.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران ادامه داد: از طاق بستان گرفته تا بیستون و فرهادتراش و معبد آناهیتا، همه نشان دهنده این است که این منطقه در طول تاریخ اثرگذار بوده است.

این قدمت و خدمتی که منطقه کرمانشاه به ایران داشته، محدود به تاریخ چندهزار ساله گذشته نیست و همواره کرمانشاه به قول مقام معظم رهبری سینه ستبر و چهره زیبای ایران بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه کرمانشاه در تاریخ ایران اثرگذار بوده است

منطقه کرمانشاه در تاریخ ایران اثرگذار بوده است