مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 13:272022-07-13پزشكي

رییس سازمان نظام پزشکی مشهد: باید مانع خیزش هفتم کرونا در کشورمان شویم


رییس سازمان نظام پزشکی مشهد، با اشاره به اینکه جامعه توان جبران مشکلات و تبعات مادی و معنوی ناشی از یک پیک دیگر و افزایش آمار فوت مبتلایان به کرونا را ندارد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد، علیرضا صداقت رییس سازمان نظام پزشکی مشهد، گفت: خانواده های ما  دیگر نمی توانند بار  مصیبت از دست دادن عزیزانشان بر اثر ابتلا به کرونا را تحمل کنند.

برای پیشگیری از یک شیوع فراگیرِ دیگر همه باید در کنار هم بایستیم و تلاش کنیم.

  وی افزود: تکمیل واکسیناسیون، اقدام به تزریق دوز بوستر و استفاده از ماسک حتی در محیط های باز و در نهایت عدم مبادرت به سفر و حضور در اجتماعات غیر ضروری مسیری است که باعث خواهد شد همه ی ما به سلامت این شرایط را پشت سر بگذاریم.

رییس سازمان نظام پزشکی مشهد با اشاره به اهمیت و نقش موثر رسانه ها در آگاه سازی عمومی بیان کرد: متاسفانه ما خیلی زود در مواجهه با کرونا دچار ساده انگاری شدیم و این ساده انگاری هم در مردم و هم در مسئولین دیده می شود.

گواه آن هم آمار حدود 40 درصدی واکسیناسیون دوز سوم است.

صداقت تصریح کرد: متاسفانه در جمعیت زیر 12 سال آمار واکسیناسیون به 20 درصد هم نرسیده است این در حالی است که همین گروه سنی به علت واکسینه نبودن می توانند منبع گردش ویروس و انتقال آن باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان نظام پزشکی مشهد: باید مانع خیزش هفتم کرونا در کشورمان شویم

رییس سازمان نظام پزشکی مشهد: باید مانع خیزش هفتم کرونا در کشورمان شویم