مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 13:072022-07-13سياسي

دریکوند رییس شورای هیأت های مذهبی کشور شد/ لزوم احیای هیأت ها و سنت های تعطیل شده


رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی گفت: شورای هیأت های مذهبی در این دوره، دارای وظیفه و مسئولیت مهمی است که جدای از کارهای معمول گذشته باید هیأت های تعطیل شده و همچنین سنت های عزاداری فراموش شده را هم احیا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، انتخابات هیأت رییسه کشوری ششمین دوره شورای هیأت های مذهبی کشور صبح امروز چهارشنبه 22 تیرماه با حضور حجت الاسلام مجید باباخانی رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی و مسئولین شورای هیأت های مذهبی استان ها برگزار شد.

وظیفه مهم شورای هیأت های مذهبی در دوره ششم حجت الاسلام باباخانی در این مراسم اظهار داشت: شورای هیأت های مذهبی در این دوره، دارای وظیفه و مسئولیت مهمی است که جدای از کارهای معمول گذشته باید هیأت های تعطیل شده و همچنین سنت های عزاداری فراموش شده را هم احیا کند.

وی افزود: هیأت مذهبی به دلیل درگذشت مسئول هیأت، ممکن است بعد از یک دو سال تعطیل شود و از دست برود، این شورا باید کمک رسان همچنین مجالسی باشد و آن ها حفظ  احیا کند.

چرا هیأت می تواند کانون جهاد تبیین باشد؟ باباخانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند هیأت کانون جهاد تبیین است، تصریح کرد: هیأت مرکز مذهبی است که ارکان و افراد مختلف با سنین، تخصص، جنسیت، سلیقه و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریکوند رییس شورای هیأت های مذهبی کشور شد/ لزوم احیای هیأت ها و سنت های تعطیل شده

دریکوند رییس شورای هیأت های مذهبی کشور شد/ لزوم احیای هیأت ها و سنت های تعطیل شده