مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 13:022022-07-13پزشكي

آب چشمه باغ فردوس ناسالم است/ممنوعیت کشت با آب رودخانه کمبل


سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت:آب چشمه باغ فردوس در گچساران به هیچ عنوان قابل استفاده و شرب نیست ولی متاسفانه اکثر شهروندان از این آب برای خوردن استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران دکتر سید طاهر حسینی در جلسه شورای سلامت گچساران اظهار کرد: گچساران به رنگ زرد کرونایی در آمده و طبق مصوبات و قانون کشوری باید در مکان های بسته با تعداد جمعیت از ماسک استفاده شود و مردم برای تکمیل دز واکسن خود اقدام کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به شیوع وبا تصریح کرد: در کنار قوت گرفتن مجدد کرونا این روزها شاهد شیوع وبا که عامل اصلی آن آب آلوده است روبرو هستیم.

حسینی عنوان کرد: آب چشمه باغ فردوس در گچساران به هیچ عنوان قابل استفاده و شرب نیست ولی متاسفانه اکثر شهروندان از این آب برای خوردن استفاده می کنند و آب رودخانه کمبل آلوده بوده و نباید با آن سبزی و صیفی جات کشت شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به زحمات بسیار آبفای شهرداری خاطرنشان کرد: در شهرک مکانیک ها جدول ها وضعیت نامناسبی دارند و بهداشت در آنها رعایت نمی شود تمام زباله ها در  جدول ها ریخته می شود هرچند شهرداری زحمت بسیاری در پاکسازی این مناطق انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب چشمه باغ فردوس ناسالم است/ممنوعیت کشت با آب رودخانه کمبل

آب چشمه باغ فردوس ناسالم است/ممنوعیت کشت با آب رودخانه کمبل